loading...
وبلاگ قرانی هنرستان شهید قاضی
محمد رضا جدی بازدید : 11 سه شنبه 1392/01/20 نظرات (0)

عمل به آیات قران

 

 امام صادق علیه السلام مي‌فرمايد:

«رب تالي القرآن و القرآن يلعنه».(1)چه بسا تلاوت كنندة قرآن كه قرآن لعنتش مي‌كند

 

 وقتي از حضرت سئوال شد آنان كيانند فرمود: كساني كه قرآن را مي‌خوانند اما به آن عمل نمي‌كنند

 

همچنین مي‌فرمايد: «من قراء القرآن من هذه الامه ثم دخل النار فهو ممن كان يتخذ بآيات الله هزوا». (2)كسي كه قرآن رابخواندولي به آن عمل نكندبه آتش دوزخ دچار خواهد شد چرا كه گوئي در دنيا به تمسخر قرآن مشغول بوده است.

 

 

1 ـ بحارالانوارجلد11ص223

2 ـ جامع‌الاخبار ص 56.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گفتم: خيلي خونسردي! تو خدايي و صبور! من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچيک... يه اشاره‌ کني تمومه! گفتي: عسي ان تحبوا شيئا و هو شر لکم .:: شايد چيزي که تو دوست داري، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 503
  • کدهای اختصاصی

    قالب بلاگفا

    كد موسيقي براي وبلاگ



    ساعت ساعت ساعت فلش