loading...
وبلاگ قرانی هنرستان شهید قاضی
محمد رضا جدی بازدید : 10 سه شنبه 1392/01/20 نظرات (0)

امام صادق علیه السلام فرمودند:

 

» من قرا القرآن فهو غنی و لا فقر بعده و الا ما به غنی »

 

هرکه قرآن بخواند بی نیاز شود و نیازی پس از آن نیست( و اگر به قرآن بی نیاز نشود) هیچ چیز لو را بی نیاز نکند.

 

و نیز امام صادق فرمودند:

 

« من قرا القرآن و هو شاب مومن اختلط القرآن بلحمه و دمه و جعله الله عزوجل مع السفره الکرام البررة و کان قرآن حجیزا عنه یوم القیامة... »

 

هرکه در حال جوانی قرآن بخواند و با ایمان باشد قرآن با گوشت و خونش بیامیزد و خدای عزوجل او را با فرشتگان پیغامبرنده و نیکرفتارش رفیق کند و قرآن برای او در روز قیامت پرده و مانعی از آتش باشد...

 

اصول کافی / ج2 / « کتاب فضل القرآن » « باب فضل حامل القرآن » حدیث8 و 4

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گفتم: خيلي خونسردي! تو خدايي و صبور! من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچيک... يه اشاره‌ کني تمومه! گفتي: عسي ان تحبوا شيئا و هو شر لکم .:: شايد چيزي که تو دوست داري، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 496
  • کدهای اختصاصی

    قالب بلاگفا

    كد موسيقي براي وبلاگ



    ساعت ساعت ساعت فلش